Birka nép - Utolsó kommentek
blfr3@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://birkanep.blog.hu/2010/05/27/hagymaszarat_a_birkanak/full_commentlist/1#c22690839
Válasz erre: Hagymaszárat a birkának!
2014-04-24T17:52:40+02:00
2014-04-24T17:52:40+02:00
Foldes Gazda
http://blog.hu/user/804444
<a href="http://birkanep.blog.hu/2010/05/27/hagymaszarat_a_birkanak?fullcommentlist=1#c9975870" class="reply_nick_238578" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9975870 );">@uni1002</a>: Így igaz . Velem megtörtént ,hogy a munkaadóm ukázára orosz katonai járművel kellet utazni .Délben volt a meglepetés mert az orosz tiszt elővett egy táskát és benne a pravdába csomagolt hosszára vágott kenyérből és felvágottból készűlt szedvicset és mellé eg y csokor hagymaszárat nyomott a kezembe.Mit mondjak jó volt azótais szárastól eszem a zöldhagymát
https://birkanep.blog.hu/2012/02/09/a_birka_hazhoz_szall/full_commentlist/1#c19725295
Válasz erre: A birka házhoz száll
2013-05-08T22:10:00+02:00
2013-05-08T22:10:00+02:00
elkeseredett.polgar
http://blog.hu/user/687818
Szerencse, hogy legalább blogok szintjén ismerjük egymást, így egyszerűbb volt ennek a kis "oktatási" konfliktusnak a megoldása.<br />
Nyoma nem marad, következménye nem lesz.<br />
De ne legyél ilyen forrófejű, ha tisztelettel kérhetem.
https://birkanep.blog.hu/2009/10/12/a_koponyahianyos_birka_es_az_optimalis_csaladtervezesi_modell/full_commentlist/1#c19358872
Válasz erre: A koponyahiányos birka és az Optimális Családtervezési Modell
2013-03-24T20:36:37+01:00
2013-03-24T20:36:37+01:00
zellerlevél
http://blog.hu/user/316086
Több, mint három év eltelt a poszt megjelenésétől, és semmi sem történt?
https://birkanep.blog.hu/2010/05/28/a_birka_parzik/full_commentlist/1#c17681291
Válasz erre: A birka párzik
2012-08-31T22:21:25+02:00
2012-08-31T22:21:25+02:00
Gáb-orom
http://blog.hu/user/69453
Jól esett volna egy kis forrás.<br />
<br />
Azt hiszem innen vannak, nem?<br />
<a rel="nofollow" href="http://puafesztival.hu/">puafesztival.hu/</a>
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c17150669
Válasz erre: Büdös birka
2012-07-07T16:20:19+02:00
2012-07-07T16:20:19+02:00
Reactor
http://blog.hu/user/416120
Ne is. Még a végén érvelned kellene.
https://birkanep.blog.hu/2010/08/14/a_birka_dinnyet_zabal/full_commentlist/1#c17112026
Válasz erre: A birka dinnyét zabál
2012-07-01T21:00:33+02:00
2012-07-01T21:00:33+02:00
Intizar
http://blog.hu/user/288352
A dinnye magját az ember elropogtatja, lévén finom. Nahát! <br />
Egyébként dinnyét ugyan nem kóstoltam még kenyérrel, de a szőlő nagyszerű úgy, egyetlen hátránya, hogy olyan igazi, ropogós-foszlós magyar fehér kenyér kell hozzá, amelyet egyébként sose veszek, mert nincs hol, valamint mert a teljes kiőrlésű egészségesebb.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c17087450
Válasz erre: Büdös birka
2012-06-27T18:48:21+02:00
2012-06-27T18:48:21+02:00
Strici
http://blog.hu/user/139554
Hülyével nem vitázunk.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c16998530
Válasz erre: Büdös birka
2012-06-15T14:57:22+02:00
2012-06-15T14:57:22+02:00
Reactor
http://blog.hu/user/416120
A cigányok 99%-a büdös, ugyanúgy ahogy a 99%-uk bűnöző. Amíg ez meg van nekik engedve, a helyzet semmit nem is fog változni.<br />
<br />
Lehet nyugodtan naccizni. Start!
https://birkanep.blog.hu/2011/09/06/indexes_birkak/full_commentlist/1#c16998484
Válasz erre: Indexes birkák
2012-06-15T14:52:54+02:00
2012-06-15T14:52:54+02:00
Reactor
http://blog.hu/user/416120
Egyetlen szó: Zsindex.<br />
<br />
Ezzel mindent elmondtam.
https://birkanep.blog.hu/2011/07/01/a_kommentelo_birka/full_commentlist/1#c16225836
Válasz erre: A kommentelő birka
2012-03-29T16:25:14+02:00
2012-03-29T16:25:14+02:00
Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után 25, illetve 50 dollárt kereshetsz. Ezen felül havonta rendszeresen megkapod a jutalékokat is. Ha sikeres vagy akár több ezer dollárt is kereshetsz vele. A legjobb az egészben, hogy ezt rendszeresen , mint passzív jövedelmet megkapod. A honlap egyéb szolgáltatásai is hasznosak lehetnek. Részletek, illetve belépés a következő honlapon:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://FM0204.iwowwe.com">FM0204.iwowwe.com</a>
https://birkanep.blog.hu/2011/09/11/a_birkalany_bablevese/full_commentlist/1#c15803885
Válasz erre: A birkalány bablevese
2012-02-12T23:23:30+01:00
2012-02-12T23:23:30+01:00
Büszke_troll
http://blog.hu/user/554988
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/09/11/a_birkalany_bablevese?fullcommentlist=1#c15005742" class="reply_nick_634945" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15005742 );">@Prof. azsiráf.PhD.</a>: <br />
<br />
"a te életed valszeg nem baszta tönkre egy alkoholista apa."<br />
<br />
Ugye nem kell bocsánatot kérnem érte?<br />
<br />
Taníts engem, minek legyen még a büntetése késelés? Alkoholista apa, ezt már tudjuk. Esetleg csaló házastársé lehetne megkövezés? <br />
<br />
A 2 és fél év bőven enyhe ítélet a gyilkosságért.
https://birkanep.blog.hu/2012/02/09/a_birka_hazhoz_szall/full_commentlist/1#c15788366
Válasz erre: A birka házhoz száll
2012-02-10T23:36:38+01:00
2012-02-10T23:36:38+01:00
Strici
http://blog.hu/user/139554
<a href="http://birkanep.blog.hu/2012/02/09/a_birka_hazhoz_szall?fullcommentlist=1#c15775069" class="reply_nick_554988" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15775069 );">@Büszke_troll</a>: Én viszont jó ügyfélszolgálatos voltam, mert nagyon türelmesen válaszoltam minden kérdésre. Akár órákon keresztül is. Ugyanis az volt a dolgom, hogy mindennek utána járjak. Soha nem válaszoltam úgy, hogy ez az intézmény belső ügye vagy hogy nem áll módomban többet mondani. Itt az alap-probléma az - ha netán nem derült volna ki -, hogy a házhoz szállítás kapcsán a szállító megszegte a szerződést. Egyébként a csajszi elismerte a honlap kezelési problémáját, a pasi nem; gondolom, megbütykölték közben. A számlaszám feltüntetése általános gyakorlat a neten, a hiányából volt problémám karácsonykor, ui. nem tudtam utalni egy megrendelt áruért. Ugyancsak karácsony előtt négy napig állt a honlap és minden számítástechnikai szolgáltatás (a belső is), mert akciót hirdetett a Praktiker, és ezt a vásárlók komolyan vették. <br />
A válaszolóknak megírtam-megmondtam, hogy a nevük meg fog jelenni. <br />
Igen, én ilyen gizda vagyok, a tényfeltárás minden apró részletre ki szokott terjedni, ha már úgy döntök, írok róla.
https://birkanep.blog.hu/2012/02/09/a_birka_hazhoz_szall/full_commentlist/1#c15775069
Válasz erre: A birka házhoz száll
2012-02-09T18:43:33+01:00
2012-02-09T18:43:33+01:00
Büszke_troll
http://blog.hu/user/554988
1. Ha már a saját nevedet szemérmesen kitörölted, megtehetted volna a többiekkel is.<br />
<br />
2. A jóisten óvjon meg minden ügyfélszolgálatost, ügyvezetőt a hozzád hasonló kekec faszfejektől.<br />
<br />
3. A Praktiker nem állami cég, nem az adófizetők lóvéját tapsolja el, és mint ilyen, nyugodtan mondhatja, hogy saját belső szabályzata szerint jár el, amihez neked semmi közöd. Feltéve persze ha ezzel nem sért törvényt.<br />
Biztos vagyok benne, hogy a leveled körbe megy az ügyfélszolgálaton, példaként arra, hogy még egy ilyen baromnak is udvariasan kell válaszolni.<br />
<br />
4. Kíváncsiságból kipróbáltam a keresőjüket. Nem ugrott vissza az oldalanként 12 találatra, maradt a beállított érték.<br />
<br />
5. A leveled prejudikál, rosszindulatú. Miért ilyen? Talán butaságból? Talán mert rosszindulatú vagy? Ostoba? Vagy baszatlan?<br />
ITT KÉREM A TELJES, KONKRÉT SZEXUÁLIS NAPLÓDAT! (Szexuális napló: amiben leírod az utóbbi hónapban a dugásaid számát, időtartamát, sikerességét. Vagy sikertelenségeit.)<br />
<br />
A blogbejegyzés egyvalamire jó volt. Belőlem nagyon rossz ügyfélszolgálatos lenne, a hozzád hasonlókat már régen elküldtem volna a fenébe.<br />
Tudod, mint COMPAQ? helpdeskes a végén:<br />
<br />
-Most sem működik?<br />
-Nem.<br />
-Akkor nézze meg, hogy a monitor kábel rendesen be van-e dugva a számítógépbe!<br />
-Hol nézzem meg?<br />
-A számítógépház hátuljánál.<br />
-Nehezen látom, mert elég sötét van.<br />
-Akkor kapcsolja fel a világítást.<br />
-Azt nem tudom.<br />
-Miért?<br />
-Mert áramszünet van.<br />
-Aha. Értem. Meg van még a számítógép doboza?<br />
-Igen.<br />
-Akkor arra kérem, csomagolja be, és küldje vissza a vásárlás helyére.<br />
-Ilyen nagy a baj?<br />
-Igen. Írja rá, hogy maga túl hülye hozzá, hogy számítógépe lehessen.<br />
<br />
A helpdeskest az eset után kirúgták. Mint vállalat vezető, egyetértek a kirúgásával. Mint ember, egyetértek a heldeskessel.
https://birkanep.blog.hu/2012/02/09/a_birka_hazhoz_szall/full_commentlist/1#c15774412
Válasz erre: A birka házhoz száll
2012-02-09T17:33:14+01:00
2012-02-09T17:33:14+01:00
manson karcsi
http://blog.hu/user/46467
tipikus #firstworldproblem<br />
egyébként miért ragaszkodsz a praktikerhez? mazochizmusból?
https://birkanep.blog.hu/2011/09/02/birkafos/full_commentlist/1#c15234726
Válasz erre: Birkafos
2011-12-16T17:10:05+01:00
2011-12-16T17:10:05+01:00
MPL firstlady
http://blog.hu/user/328552
<a rel="nofollow" href="http://www.gyogynovenyszovetseg.hu/hirekprogramok">www.gyogynovenyszovetseg.hu/hirekprogramok</a>
https://birkanep.blog.hu/2011/09/06/indexes_birkak/full_commentlist/1#c15234684
Válasz erre: Indexes birkák
2011-12-16T17:05:11+01:00
2011-12-16T17:05:11+01:00
MPL firstlady
http://blog.hu/user/328552
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/09/06/indexes_birkak?fullcommentlist=1#c14401784" class="reply_nick_139554" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14401784 );">@Strici</a>: ezt nem tudtam. köszi.
https://birkanep.blog.hu/2011/09/15/a_birka_es_a_jelek/full_commentlist/1#c15234646
Válasz erre: A birka és a jelek
2011-12-16T16:59:32+01:00
2011-12-16T16:59:32+01:00
MPL firstlady
http://blog.hu/user/328552
hagyni kell, hogy megtörténjenek a dolgok
https://birkanep.blog.hu/2011/09/11/a_birkalany_bablevese/full_commentlist/1#c15005742
Válasz erre: A birkalány bablevese
2011-11-21T13:45:35+01:00
2011-11-21T13:45:35+01:00
Prof. azsiráf.PhD.
http://blog.hu/user/634945
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/09/11/a_birkalany_bablevese?fullcommentlist=1#c14469749" class="reply_nick_554988" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14469749 );">@Büszke_troll</a>: szerencsére nem te vagy a bíró.... az a két és fél év még sok is volt. <br />
<br />
a te életed valszeg nem baszta tönkre egy alkoholista apa. örülj neki, maradj csendben és adj hálát az istennek minden nap ezért.
https://birkanep.blog.hu/2011/09/11/a_birkalany_bablevese/full_commentlist/1#c14469749
Válasz erre: A birkalány bablevese
2011-09-16T00:31:25+02:00
2011-09-16T00:31:25+02:00
Büszke_troll
http://blog.hu/user/554988
Szív szakadj meg, oh, mily szörnyű történet.<br />
<br />
Szerintem is kevés a 2 és fél év amit az csülkös bablevesbe hugyozó apa legyilkolásáért kapott a nő. E tettnek (pisilés) ugyanis nem ez a normál elintézési módja, legyen bármilyen jól sikerült az étel.<br />
Gondolom voltak enyhítő körülmények, azért e csekély büntetés.
https://birkanep.blog.hu/2011/09/15/a_birka_es_a_jelek/full_commentlist/1#c14467367
Válasz erre: A birka és a jelek
2011-09-15T18:09:18+02:00
2011-09-15T18:09:18+02:00
manson karcsi
http://blog.hu/user/46467
fatalistának lenni jó, még ha néha összekóczolja a hajadat is a sors.
https://birkanep.blog.hu/2011/09/11/a_birkalany_bablevese/full_commentlist/1#c14421765
Válasz erre: A birkalány bablevese
2011-09-13T08:51:00+02:00
2011-09-13T08:51:00+02:00
manson karcsi
http://blog.hu/user/46467
remélhetőleg tényleg bűnöző lesz; az legalább kifizetődik. nem úgy, mint az álmok kergetése.
https://birkanep.blog.hu/2011/07/01/a_kommentelo_birka/full_commentlist/1#c14411739
Válasz erre: A kommentelő birka
2011-09-11T22:13:48+02:00
2011-09-11T22:13:48+02:00
Strici
http://blog.hu/user/139554
Jaja... javítva.
https://birkanep.blog.hu/2011/07/01/a_kommentelo_birka/full_commentlist/1#c14409865
Válasz erre: A kommentelő birka
2011-09-11T17:54:41+02:00
2011-09-11T17:54:41+02:00
Ugyandehogy (törölt)
http://blog.hu/user/321376
drágám, ki a puRlitzer?
https://birkanep.blog.hu/2011/09/06/indexes_birkak/full_commentlist/1#c14401784
Válasz erre: Indexes birkák
2011-09-10T06:37:23+02:00
2011-09-10T06:37:23+02:00
Strici
http://blog.hu/user/139554
A találkozó véletlen volt, vagyis mindketten tudtuk, hogy a másik ott lesz, de nem egymás miatt jöttünk össze. A nézeteink oly távol voltak egymástól, hogy barátkozásról szó sem lehetett.
https://birkanep.blog.hu/2011/09/06/indexes_birkak/full_commentlist/1#c14400455
Válasz erre: Indexes birkák
2011-09-09T21:56:15+02:00
2011-09-09T21:56:15+02:00
MPL firstlady
http://blog.hu/user/328552
2007-ben volt Tóta W. cikke. <br />
2010-ben egy asztalnál ültetek a Kossuth klubban.<br />
Ez véletlen volt? <br />
És barátkoztatok is?
https://birkanep.blog.hu/2011/09/06/indexes_birkak/full_commentlist/1#c14392118
Válasz erre: Indexes birkák
2011-09-08T18:10:54+02:00
2011-09-08T18:10:54+02:00
Strici
http://blog.hu/user/139554
Nem.
https://birkanep.blog.hu/2011/09/06/indexes_birkak/full_commentlist/1#c14390422
Válasz erre: Indexes birkák
2011-09-08T15:03:49+02:00
2011-09-08T15:03:49+02:00
RowiwClub (törölt)
http://blog.hu/user/549054
A mérleg utca nyelve című cikkre esik utalás?
https://birkanep.blog.hu/2011/09/06/indexes_birkak/full_commentlist/1#c14375901
Válasz erre: Indexes birkák
2011-09-06T20:53:03+02:00
2011-09-06T20:53:03+02:00
A Tyne folyó déli partja
http://blog.hu/user/41795
én meg tudom, hogy hívják, meg utána is néztem azóta, de maga a neve nem mondott semmit...<br />
<br />
mellékes megjegyzés: bakker, mindenkit Péternek hívnak????
https://birkanep.blog.hu/2011/09/06/indexes_birkak/full_commentlist/1#c14373543
Válasz erre: Indexes birkák
2011-09-06T15:45:21+02:00
2011-09-06T15:45:21+02:00
Strici
http://blog.hu/user/139554
Nem kéne tudnod. :-))))
https://birkanep.blog.hu/2011/09/06/indexes_birkak/full_commentlist/1#c14373420
Válasz erre: Indexes birkák
2011-09-06T15:29:38+02:00
2011-09-06T15:29:38+02:00
efzsé
http://blog.hu/user/32030
Bocsánat és bocsánat -de tudnom kéne, te ki vagy?Biztos. De nem tuuudooom! Komolyan érdekelne!
https://birkanep.blog.hu/2011/09/02/birkafos/full_commentlist/1#c14357092
Válasz erre: Birkafos
2011-09-04T18:11:07+02:00
2011-09-04T18:11:07+02:00
uni1002
http://blog.hu/user/238578
Az Aldiban vettem egy félkilós zacskós sós mogyorót. (akciós)<br />
Mit látok a hátulján? Nem vicc, unió:<br />
"A termék nyomokban mogyorót tartalmazhat!"<br />
Jó, hogy figyelmeztettek...
https://birkanep.blog.hu/2011/09/02/birkafos/full_commentlist/1#c14350276
Válasz erre: Birkafos
2011-09-03T08:48:57+02:00
2011-09-03T08:48:57+02:00
manson karcsi
http://blog.hu/user/46467
biztos a mosatlan szőlőtől van.<br />
hasonló cipőben jár lenkei a vitaminjaival. baszogatják, hogy a vitamintúladagolás halálos. bírság, egyebek.
https://birkanep.blog.hu/2011/09/02/birkafos/full_commentlist/1#c14349002
Válasz erre: Birkafos
2011-09-02T21:29:59+02:00
2011-09-02T21:29:59+02:00
Rabyn
http://blog.hu/user/27812
:DD Tényleg kismamáknak szokták ezt a teát ajánlani. Én hasmensére továbbra is a széntablettát ajánlom:D
https://birkanep.blog.hu/2010/09/10/birka_vitez/full_commentlist/1#c14307067
Válasz erre: Birka Vitéz
2011-08-28T13:16:40+02:00
2011-08-28T13:16:40+02:00
A Tyne folyó déli partja
http://blog.hu/user/41795
<a href="http://birkanep.blog.hu/2010/09/10/birka_vitez?fullcommentlist=1#c10999322" class="reply_nick_459993" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10999322 );">@Yato Squaw</a>: ezt ismerem, és szeretném látni az egész filmet, de egyelőre nem elérhető. naná, hogy nem marad le semmiről. feltalálja magát az a gyerek. mi jóval később se néztünk, olyan bandázások voltak otthon, kártyáztunk, sakkoztunk, malmoztunk, stb a lépcsőn, tengóztunk, sőt volt, hogy társasjátékot gyártottunk magunknak. elfoglaltuk magunkat a gyártásával is, aztán meg azzal játszottunk.
https://birkanep.blog.hu/2010/09/10/birka_vitez/full_commentlist/1#c14287263
Válasz erre: Birka Vitéz
2011-08-25T11:50:27+02:00
2011-08-25T11:50:27+02:00
egyfejű
http://blog.hu/user/91065
Zenei nevelésnél a kedvencem a rokonok hozáállása, mármint a finneké. :)<br />
Hevisaurus. Szülő és gyerek együtt csápol. És nem, nem fog undorral elfordulni a klasszikusoktól, sőt.
https://birkanep.blog.hu/2011/01/24/a_birka_es_tsa/full_commentlist/1#c13994167
Válasz erre: A birka és tsa
2011-07-15T14:44:39+02:00
2011-07-15T14:44:39+02:00
MPL firstlady
http://blog.hu/user/328552
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/01/24/a_birka_es_tsa?fullcommentlist=1#c13902239" class="reply_nick_551321" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13902239 );">@macamuca</a>: <br />
<br />
köszönöm:)
https://birkanep.blog.hu/2011/01/24/a_birka_es_tsa/full_commentlist/1#c13902239
Válasz erre: A birka és tsa
2011-07-03T20:24:33+02:00
2011-07-03T20:24:33+02:00
macamuca [IHUN]
http://blog.hu/user/551321
Mert házasságot kötni ("hivatalosan") egyben kötelezettségek vállalását is jelenti. Nem lehetőség az elköteleződésre, hanem maga az elköteleződés, függetlenül attól, hogy a válás lehetséges és manapság már jóval gyorsabb és egyszerűbb, mint régen. És az elköteleződés az valami végleges, mármint szándéka szerint, elvégre senki nem úgy köt házasságot, hogy "ha nem megy, akkor legfeljebb elválok/unk!", míg a legtöbb összeköltözés/élettársi kapcsolat kialakításánál kimondva (no, nem a másik félnek, hanem pld barátoknak, barátnőknek...) vagy kimondatlanul benne van az is, hogy ha nem megy, akkor nincs hivatalos macera, egyszerűen lehet fogni a cuccokat és lelépni = amolyan vészkijárat. Hisz könnyebb egy nem hivatalosnak véget vetni, mint egy hivatalosnak.<br />
Ha családtagok/barátok előtt mondom ki az "igen"-t, azzal azt is deklarálom, hogy vállalom a másikat, akármi lesz is. Tán elcsépelten hangzik, de van jelentősége a valóban komolyan vett házassági szándéknál a "jóban-rosszban, míg a halál el nem választ"-kitételnek: nem lelépni, ha gond(ok) van(nak), hanem megjavítani az elromlottat (elismerem, nem lehet mindent-bármit megjavítani), és folytatni. Másképp, ugyanazzal. Ez nehezebb, mint a problémás társ lecserélése.<br />
A vagyonközösségtől meg nehéz eltekinteni (szerintem), mert ez is lényeges eleme a házasságnak. Megszűnik az "én" és "te", az "enyém" és a "tied". Lesz helyette a "mi" és a "mienk". Akinél az ego dominál, annak bizony ez az opció (nem csak anyagi értelemben!) bizony eléggé riasztó...<br />
Társadalmi megítélés: egy bizonyos életkorig (ez egyénenként változó, hogy meddig) bőven elég a bemutatásnál a "csajom", "nőm", "fiúm", "pasim" felvezetés. Adott koron túl már nem versenyképes a dizsiben, koncerten, klubban a frissebb korúakkal, kezd más státuszra vágyni, és zömmel a nőkben éled a vágy, hogy végre már őket is "feleségem" címen mutassák be (sacc 30-35 éves kor körül, manapság ez is kitolódott a 10-20-30 évvel ezelőttihez képest). Hasonló korú férfi, ha addig nem nősült meg, akkor ennyi idősen még mindig válogat-éli világát. Legfeljebb 40-45 körül kezd el körülnézni, ha egyáltalán...<br />
Tehát:<br />
házasság = kötöttség, elköteleződés. Ettől félnek mindkét nem képviselői ma (nem meglepő, miért éreznek így: szocializációjuk nem kimondottan arról szól, hogy említett fogalmakra pozitívan is tudjanak tekinteni). Utóbb eltérő életkorban változtatnak a házassághoz való hozzáállásukon, ekkorra viszont lehetőségeik beszűkülnek, és aszinkronba kerülnek egymással: a nő házasodna "már", a férfi "még nem", bár valami rendszeres társ már jó lenne a kalandok helyett = köztes megoldásként marad az összeköltözés. Az nem olyan végleges, mint a "bilincs"-nek tekintett házasság.<br />
<br />
Mindez általánosság, MPL fistlady esete az egyik (ritka) kivétel. (magam is tudnék hasonlót, véleményemtől függetlenül = tényleg létezik-működik ilyen is. Grat, Lady! :) )
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13899257
Válasz erre: Büdös birka
2011-07-03T12:09:45+02:00
2011-07-03T12:09:45+02:00
macamuca [IHUN]
http://blog.hu/user/551321
"Tehát: nem kötelező, de ha kéred, ingyenes."<br />
Visszavonom.<br />
Helyesen: nem kötelező, és 40 év fölöttieknek ingyenes. Mármint ott, ahol én voltam. A többieknek fizetős, kivéve:<br />
"Az egészségbiztosító tájékoztatása szerint a tüdőszűrés akkor ingyenes, ha az ÁNTSZ azt járványügyi helyzet miatt kötelezően elrendeli, továbbá, ha a háziorvos a beteg vizsgálata során szükségesnek tartja egy esetleges tbc-s fertőzés meglétének kizárását és ezért a beteget beutalja a tüdőgondozóba, ahol a kapott beutaló alapján a vizsgálatot elvégzik.<br />
<br />
Mindazon esetekben, amikor nem az előzőekben leírtak alapján - járványügyi okból kötelező szűrés, vagy beutalóval diagnosztikai célt szolgáló szűrés - kerül sor a szűrésre, a szűrés térítésköteles az azon résztvevő számára."<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.168ora.hu/cikk.php?cikk=23587">www.168ora.hu/cikk.php?cikk=23587</a>
https://birkanep.blog.hu/2011/07/01/a_kommentelo_birka/full_commentlist/1#c13899213
Válasz erre: A kommentelő birka
2011-07-03T12:03:30+02:00
2011-07-03T12:03:30+02:00
macamuca [IHUN]
http://blog.hu/user/551321
Fejlemény:<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.hir24.hu/belfold/2011/07/03/koltay-andras-a-kommentekre-nem-vonatkozik-a-mediatorveny/~~fokusz">www.hir24.hu/belfold/2011/07/03/koltay-andras-a-kommentekre-nem-vonatkozik-a-mediatorveny/~~fokusz</a><br />
<br />
Hmmm....
https://birkanep.blog.hu/2011/07/01/a_kommentelo_birka/full_commentlist/1#c13896148
Válasz erre: A kommentelő birka
2011-07-02T19:49:27+02:00
2011-07-02T19:49:27+02:00
macamuca [IHUN]
http://blog.hu/user/551321
Azért mindennel együtt nekem magas az, hogy van egy véleményem, leírom, és a véleményemért vagy a stílusért, ahogyan leírtam, mást vonnak-vonhatnak felelősségre. És mindez most már törvényesen (média-törvény), egy bírósági jogkörrel is felruházott (észlel, vizsgál, dönt, végrehajt) szervezetet megbízva, amely csupa hozzáértő emberből áll: elvégre politikusként megfelelt, akkor médiásnak is jó lesz. A jogot, jogszerűséget, efféléket meg ki nem sz...a le.<br />
Deperszeeznemcenzúra,áh,nem,dehogy. Hanem szólás- és véleményszabadság.<br />
Elvégre szabad országban szabad ember azt mond, amit szabad.<br />
Magyarország a saját módszerei szerint a saját útját járja. Ezügyben is.<br />
Valahova így is eljutunk......
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13896095
Válasz erre: Büdös birka
2011-07-02T19:41:55+02:00
2011-07-02T19:41:55+02:00
macamuca [IHUN]
http://blog.hu/user/551321
Tüdőszűrés: amíg kötelező volt, addig akár rendőri felvezetéssel is előállítható volt az egyén. Kötelező mivoltából adódóan ingyenes is volt. Az 1 évnél nem régebbi eredményét általában elfogadták a munkáltatók is, ha mégsem, akkor a munkaköri alkalmassági vizsgálathoz előírt bármilyen szakvizsgálathoz hasonlóan ennek költségét is a munkáltató viselte. Ez most is így van.<br />
Most már nem kötelező. Ha bemegyek bármelyik tüdőgondozóba, akkor időponttal vagy azonnal (ez változó) ingyen elvégzik. Magánrendelőben fizetős (bár inkább magánkórházat kellene írnom: rendelőkben nem igazán van ilyen árú és kihasználtságú berendezés).<br />
Nemrég hallottam valamelyik tv-kanális hírműsorában, hogy egyik megyénkben (é.-k.-mo.) ismét kötelezővé tették a tűdőszűrést. Merthogy megemelkedett a TBC-s esetek száma....<br />
Persze, ennek semmi köze a szegénységhez, alultápláltsághoz. (és a személyes, testi hygiénia hiányához). Csak úgy leírtam.... Majd mindjárt helyrehozza (ezt is) az elinduló közmunka. Elvégre havi cirka 30 ezer nettóból (nagvonaló vagyok, mert a 4 órás közmunka nettó bére nincs ennyi...) lehet úgy táplálkozni, hogy bírja az ember a fizikai melót, bármilyet. Nomeg a rezsire-egyébre is telik. De ez már más lapra tartozik, nem a tüdőszűrő-tárgykörbe.<br />
<br />
Tehát: nem kötelező, de ha kéred, ingyenes.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13896010
Válasz erre: Büdös birka
2011-07-02T19:25:42+02:00
2011-07-02T19:25:42+02:00
macamuca [IHUN]
http://blog.hu/user/551321
".... a lakószobákban az egészséges személyiségfejlődéshez szükséges minimális személyes élettérnek (minimum 6 m2/fő) biztosítottnak kell lenni, ...."<br />
<br />
Tehát nem a lakás teljes alapterülete osztva a benne élők számával = min. 6 nm. Hanem a szobák alapterülete/lakók száma. Hm. Ez alapján jópár panelban éldegélő, ott 45-60 nm.-en 1-2-3 gyereket nevelő sem lenne jogosult a segélyre, mármint ha általános lenne e helyi rendelet alkalmazása.<br />
Ezzel tehát nem értek egyet: az, hogy ki mekkora lakásban él, az pénz kérdése (mekkorát vett vagy bérel). Pénztől függő dolgot feltételül szabni olyannak, aki segélyre szorul: abszurd.<br />
A másik kitétellel viszont egyet értek: a lakókörnyezet rendezetten és tisztán tartása idő és munka kérdése. Nem kerül pénzbe az, hogy az udvaron nem dobálja szerteszét az elromlott, megrongálódott használati tárgyait, a napi hulladékot (zacskók, papírszemét, stb), ingyen lekaszálhatja a saját udvarán és a kapuja előtt a füvet, a vályogból épült házak repedéseinek rendbehozásához sár (!!) kell (sokáig éltem ilyen házban: évente javítva, meszelve, 1 zsák mésszel kívül-belül kimeszeltem = rendben volt, tiszta volt. De utáltam a meszelést, mert nem a legkönnyebb meló...): egyszóval a rend és a tisztaság elvárása ellen semmi kifogásom. Aki helyi rendelet nélkül is rendben tartja a házát-udvarát, azt miért bántja egy ilyen rendelet? Aki nem, az tán így rákényszerül, hogy ráérő idejében a trécselés, sörözgetés, stb mellett némi munkát is végezzen. Otthon, saját magának csinálva rendet.<br />
(ja: amúgy én is hoztam helyi rendeletet, mely a rendre és a tisztaságra vonatkozik, természetesen szankciókat is tartalmaz, mégpedig a tulajdon édes egy kölkömmel szemben: saját szobáját ő tartja rendben, és ő is takarítja, a mi szobánkat mi -én és a zapja-, a többit pedig közösen, tehát elvárom, hogy pld. kádat-WC-t súroljon, seperjen, felmosson, továbbá egyéb házimunkákban is részt vegyen (panelban élünk). Amennyiben hibádzik a helyi rendelet betartása általában véve, illetve az aktuális napi feladat nincs elvégezve, akkor nincs barátnőzés, nincs tv, net, stb, hanem van azonnali munkapótlás, plusz morcosság részemről és süket fül a tervbe vett fagyizás-pizzázás-stb dotálása iránt -szintén részemről-. Fura, de működik a helyi rendeletem, noha be kell ismernem, hogy 100 %-os: még mindig előfordul, hogy szólnom kell, mert magától nem végzi el. De javuló tendenciát mutat.<br />
...)
https://birkanep.blog.hu/2011/07/01/a_kommentelo_birka/full_commentlist/1#c13895849
Válasz erre: A kommentelő birka
2011-07-02T19:01:44+02:00
2011-07-02T19:01:44+02:00
cserepj
http://blog.hu/user/74457
Ha jól számolom cirka 3 magánvádas büntetőeljárás folyik ellenem felhasználói kommentek és tartalom miatt + vagy 4 polgári per. Pedig még töröltük is a tartalmakat. Meggyes, Fidesz, 2010 előtti mind...
https://birkanep.blog.hu/2010/12/04/a_birka_es_a_sajtoszabadsag/full_commentlist/1#c13895813
Válasz erre: A birka és a sajtószabadság
2011-07-02T18:56:02+02:00
2011-07-02T18:56:02+02:00
macamuca [IHUN]
http://blog.hu/user/551321
Kisvártatva (bő fél év) a kezdeti konkrétumok:<br />
<a rel="nofollow" href="http://birkanep.blog.hu/2011/07/01/a_kommentelo_birka#comment-form">birkanep.blog.hu/2011/07/01/a_kommentelo_birka#comment-form</a><br />
<a rel="nofollow" href="http://fedor.blog.hu/2011/07/01/az_elso_nap_209">fedor.blog.hu/2011/07/01/az_elso_nap_209</a><br />
<a rel="nofollow" href="http://www.nepszava.hu/articles/article.php?id=445426#null">www.nepszava.hu/articles/article.php?id=445426#null</a><br />
<a rel="nofollow" href="http://varanus.blog.hu/2011/07/01/kussorszag_1?fullcommentlist=1#comments">varanus.blog.hu/2011/07/01/kussorszag_1?fullcommentlist=1#comments</a>
https://birkanep.blog.hu/2011/07/01/a_kommentelo_birka/full_commentlist/1#c13895777
Válasz erre: A kommentelő birka
2011-07-02T18:48:36+02:00
2011-07-02T18:48:36+02:00
macamuca [IHUN]
http://blog.hu/user/551321
<a rel="nofollow" href="http://birkanep.blog.hu/2010/12/04/a_birka_es_a_sajtoszabadsag">birkanep.blog.hu/2010/12/04/a_birka_es_a_sajtoszabadsag</a><br />
<br />
A petting után kezdhetünk élvezni....
https://birkanep.blog.hu/2011/07/01/a_kommentelo_birka/full_commentlist/1#c13894711
Válasz erre: A kommentelő birka
2011-07-02T16:07:03+02:00
2011-07-02T16:07:03+02:00
eccerüvagyok
http://blog.hu/user/482372
Nem! Nem igaz! Még egyszer mondom: nem igaz, hogy politikusaink rohadt férgek, ócska senkiházik, pitiáner kis gecik. És szégyellje magát az, aki arra áhítozik, hogy bárcsak a dög seperné el őket, mindet, egytől egyig.<br />
<br />
Éljen a párt, szeretett vezérünk orbán viktor és az összes többi ...ööö... fé...izé ge... azaz ro... rrrobikapa. (nem köp)
https://birkanep.blog.hu/2011/07/01/a_kommentelo_birka/full_commentlist/1#c13893068
Válasz erre: A kommentelő birka
2011-07-02T11:47:38+02:00
2011-07-02T11:47:38+02:00
manson karcsi
http://blog.hu/user/46467
Kommentek:<br />
"A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben."<br />
úgy látom azért terjed a birkaizmus.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13779789
Válasz erre: Büdös birka
2011-06-19T05:22:36+02:00
2011-06-19T05:22:36+02:00
Büszke_troll
http://blog.hu/user/554988
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka?fullcommentlist=1#c13721923" class="reply_nick_139554" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13721923 );">@Strici</a>: "Mint azt már sokan leírták, a náci táborok abban különböztek minden mástól, hogy iparszerű népirtás folyt bennük."<br />
<br />
Gondolom ez marhára megnyugtatja azokat akiket nem iparszerűen, hanem csak ad hoc népirtottak.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13779786
Válasz erre: Büdös birka
2011-06-19T05:16:48+02:00
2011-06-19T05:16:48+02:00
Büszke_troll
http://blog.hu/user/554988
"nem is tudtam, hogy létezik ilyen falu, amelynek címerében ártatlan fehér angyalka libeg egy sárga virág – vélhetően büdöske – fölött."<br />
<br />
Tavaszi hérics az a virág, te barom, az angyalka pedig valószínűleg egy galamb.<br />
<br />
Egyébként én is szörnyűnek tartom a rendeletet. Szörnyű, hogy 2011-ben még van olyan aki számára nem természetes, hogy csak annyi gyereket csináljon, amennyit minimális szinten el tud tartani. Hogy legyen a házban és az udvaron szeméttároló edény. Hogy ne kínozza az állatait, beadassa a veszettség elleni oltást. Hogy télen megtisztítsa a háza előtti járdát a hótól, hogy takarítsa a lakását és magát és ne szarjon az udvarra.<br />
<br />
Mondjuk ezeket mind figyelmen kívül hagyhatná az ember, ha a majmok között élne, de közösségben ez nem így van. (Szerintem még a majmok között sem.)
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13779777
Válasz erre: Büdös birka
2011-06-19T04:57:28+02:00
2011-06-19T04:57:28+02:00
Büszke_troll
http://blog.hu/user/554988
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka?fullcommentlist=1#c13718329" class="reply_nick_151415" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13718329 );">@anyabanya44</a>: <br />
50 négyzetméteren 8 ember élhet, e rendelet szerint. Vagyis ti, két gyereketek és "társai", ez idáig hat. Plusz egy-egy unoka.<br />
<br />
Ha ti ennél is jobban szaporodtok, az bizony nem normális. Helyeslem, hogy az önkormányzat próbál gátat szabni. Fogd fel, hogy egy gyereknek a normális élethez bizony szükségletei vannak. Élelem, gondoskodás, stb. Ilyen az is, hogy legyen élettere. <br />
<br />
Persze egyszerűbb toszni és a kölykök felnevelésének finanszírozását másra bízni, de legyen már elég. Ilyen körülmények között a szegénység csak újratermeli magát.<br />
<br />
És ha az emberek idióták, saját maguk ezt nem tudják felfogni, akkor majd az önkormányzat dolgozói rákényszerítik.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/16/a_bunhodo_birka/full_commentlist/1#c13755664
Válasz erre: A bűnhődő birka
2011-06-16T10:39:24+02:00
2011-06-16T10:39:24+02:00
flea
http://blog.hu/user/32241
Szerintem 1984 lesz az. :O<br />
<br />
(egyébként a tervezett intézkedésekkel inkább nem értek egyet, de távolról sem látom olyan sötéten a dolgot, mint Strici)
https://birkanep.blog.hu/2011/06/16/a_bunhodo_birka/full_commentlist/1#c13755448
Válasz erre: A bűnhődő birka
2011-06-16T10:15:05+02:00
2011-06-16T10:15:05+02:00
Kartal (rezervált)
http://blog.hu/user/262845
Látom a továbbképzés eredményes volt. Kiváló cikk. Profi módon keversz össze benne mindent, ami igazolhatja az álláspontodat. <br />
<br />
Ez persze nem azt jelenti, hogy az itt kritizált intézkedésekkel egyetértenék. De hülye sem vagyok.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/16/a_bunhodo_birka/full_commentlist/1#c13754538
Válasz erre: A bűnhődő birka
2011-06-16T08:41:02+02:00
2011-06-16T08:41:02+02:00
manson karcsi
http://blog.hu/user/46467
a brave new world és az 1982 furcsa amalgámja ez.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13734401
Válasz erre: Büdös birka
2011-06-13T23:31:16+02:00
2011-06-13T23:31:16+02:00
egy nagyi
http://blog.hu/user/365038
adflexum: miután több településből álló kistér-<br />
ség vagyunk és az egyik városban tüdőkórház van, s <br />
ott történik a szürés így hozzájárul az önkormányzat.Egyébként többféle prevencíós szürést<br />
is rendeztek már a városunkban a hozzájárulásukkal.<br />
Csak attól félünk,hogy a jövőben ez nem lesz így<br />
Megjegyzem ebben az országban még senkit nem vontak<br />
felelősségre, mert nem ment el szűrésre,pedig úgy<br />
szólt a hír, aki nem megy el százezer Ft-ra meg-<br />
bűntetik.Ha meghalsz nincs kiadás,ez az új forra-<br />
dalmi vívmány.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13733353
Válasz erre: Büdös birka
2011-06-13T21:37:17+02:00
2011-06-13T21:37:17+02:00
Strici
http://blog.hu/user/139554
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka?fullcommentlist=1#c13731377" class="reply_nick_365038" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13731377 );">@egy nagyi</a>: Tényleg alaposan megnéztem azóta. Egyetlen esetben kell fizetnie a dolgozónak: ha 14-18 éves közötti, és olyan munkakört tölt be, amihez kell a vizsgálat. Ilyen pl. az élelmiszer-eladó. De az árufeltöltő pl. nem.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13732581
Válasz erre: Büdös birka
2011-06-13T20:21:34+02:00
2011-06-13T20:21:34+02:00
adflexum
http://blog.hu/user/551751
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka?fullcommentlist=1#c13731377" class="reply_nick_365038" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13731377 );">@egy nagyi</a>: A kötelező tüdőszűrés költségét nem kell állni az önkormányzatnak, tudniillik azért kötelező, mert ingyenes.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13731377
Válasz erre: Büdös birka
2011-06-13T17:24:11+02:00
2011-06-13T17:24:11+02:00
egy nagyi
http://blog.hu/user/365038
Strici: ami önkormányzatunk elég jómódú így a<br />
városunk polgárainak a kötelező tüdőszűrés költségeit állja.<br />
Valóban, ha munkához kell fizetni kell érte.Pár évvel ezelőtt műtét előtt kellett mennem- tehát,ha<br />
beutalnak-akkor sem kellett fizetni.DE magánúton bármikor térítéssel elvégzik a szűrést.<br />
Egyébként a közgondolkodás, s lám már a törvények<br />
is nem felemelni akarják a leszakadókat, hanem még<br />
nagyobbat rúgnak beléjük.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13729231
Válasz erre: Büdös birka
2011-06-13T10:56:22+02:00
2011-06-13T10:56:22+02:00
Strici
http://blog.hu/user/139554
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka?fullcommentlist=1#c13729187" class="reply_nick_32241" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13729187 );">@flea</a>: Igen, de kicsit ellentmondók a szabályok. :-(((
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13729187
Válasz erre: Büdös birka
2011-06-13T10:48:00+02:00
2011-06-13T10:48:00+02:00
flea
http://blog.hu/user/32241
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka?fullcommentlist=1#c13721923" class="reply_nick_139554" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13721923 );">@Strici</a>: emlékeim szerint a tüdőszűrés újabban csak egy adott kor felett ingyenes és kötelező (talán 30?). Ha szívügyed, szerintem járj utána, valószínűleg elég gyorsan kiderül.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13722002
Válasz erre: Büdös birka
2011-06-11T19:53:14+02:00
2011-06-11T19:53:14+02:00
adflexum
http://blog.hu/user/551751
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka?fullcommentlist=1#c13721968" class="reply_nick_139554" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13721968 );">@Strici</a>: Bár, ha jobban belegondolok, ennek semmi értelme. Ha évente egyszer úgyis kötelező, többször pedig nem is ajánlott, miért kell bárkinek is fizetni, nem? Ugyanaz a lelet jó mindenhova...(Bocs az offért)
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13721993
Válasz erre: Büdös birka
2011-06-11T19:50:38+02:00
2011-06-11T19:50:38+02:00
Strici
http://blog.hu/user/139554
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka?fullcommentlist=1#c13721954" class="reply_nick_551751" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13721954 );">@adflexum</a>: Jobban utánanéztem: A munkáltatónak kötelessége elfogadni az egy évnél nem régebbi szűrővizsgálat eredményét. Ha ezt nem teszi, akkor az ő költségén kell elvégezni a szűrővizsgálatot.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13721968
Válasz erre: Büdös birka
2011-06-11T19:45:38+02:00
2011-06-11T19:45:38+02:00
Strici
http://blog.hu/user/139554
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka?fullcommentlist=1#c13721954" class="reply_nick_551751" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13721954 );">@adflexum</a>: Amelyet a munkáltató köteles fizetni.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13721954
Válasz erre: Büdös birka
2011-06-11T19:44:02+02:00
2011-06-11T19:44:02+02:00
adflexum
http://blog.hu/user/551751
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka?fullcommentlist=1#c13721923" class="reply_nick_139554" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13721923 );">@Strici</a>: Saját részemre (évenként), a tüdőszűrés ingyenes, de ha a munkáltatónak kell ( pl e.ü. könyvhöz), akkor tényleg fizetni kell.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13721928
Válasz erre: Büdös birka
2011-06-11T19:39:57+02:00
2011-06-11T19:39:57+02:00
adflexum
http://blog.hu/user/551751
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka?fullcommentlist=1#c13721840" class="reply_nick_262845" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13721840 );">@Kartal (rezervált)</a>: A megsemmisítőtábor (Belsec, Sobibor, Treblinka), és a koncentrációs tábor az nem ugyanaz.<br />
Az utóbbiakhoz valóban volt közük másoknak is,(Kitchener, Sztalin), de a másikról csak egy valami jut eszembe.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13721923
Válasz erre: Büdös birka
2011-06-11T19:38:54+02:00
2011-06-11T19:38:54+02:00
Strici
http://blog.hu/user/139554
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka?fullcommentlist=1#c13721851" class="reply_nick_262845" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13721851 );">@Kartal (rezervált)</a>: Igen, olvastam a törvényjavaslatot. Nincsenek illúzióim, hogy tág tere lesz az önkényeskedésnek.<br />
<br />
Ha a szóbeli feljelentést nem fogadják el a rendőrök, akkor ajánlott, tértivevényes levélben kell megtenni. Én is jártam már így. A rendőrök is félnek, nem tudják, mikor vagy miért rúgják ki őket. <br />
<br />
A tüdőszűrés ingyenes és kötelező, ha ezért fizetned kellett a tüdőgondozóban, kérlek, küldd el a bizonyítékokat, és akkora ügyet csinálok belőle, amekkorát még én sem láttam. Akkor fejek fognak hullani. Nekem a TBC kérdése a szívügyem<br />
<br />
Mint azt már sokan leírták, a náci táborok abban különböztek minden mástól, hogy iparszerű népirtás folyt bennük. <br />
<br />
Sok filmet láttam már elképesztő helyzetekről, és ismétlem sokadszor: konkrét ügyekben konkrétan kell eljárni.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13721851
Válasz erre: Büdös birka
2011-06-11T19:26:38+02:00
2011-06-11T19:26:38+02:00
Kartal (rezervált)
http://blog.hu/user/262845
a lényeget meg lehagytam:<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.origo.hu/itthon/20110611-torvenyjavaslat-a-kozmunka-es-a-szocialis-segely.html">www.origo.hu/itthon/20110611-torvenyjavaslat-a-kozmunka-es-a-szocialis-segely.html</a>
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13721840
Válasz erre: Büdös birka
2011-06-11T19:23:13+02:00
2011-06-11T19:23:13+02:00
Kartal (rezervált)
http://blog.hu/user/262845
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka?fullcommentlist=1#c13721704" class="reply_nick_139554" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13721704 );">@Strici</a>: feljelentés... tudod mit mondanak a rendőrök? Majd ha vér folyik... és egyelőre csak fekália folyik, vér nem.<br />
<br />
Egyébként hol élsz? Úgy kellett beutalót kuncsorogjak az orvostól tüdőszűrésre, és ott még fizetnem is kellett, hogy megcsinálják a vizsgálatot. Ez konkrétan most tavasszal történt.<br />
<br />
Jó, ne cigányozzunk, bár amit mostanában tapasztalok velük kapcsolatban a hétköznapokban, azzal már nagyon tele van a tököm. <br />
<br />
A rendelet lényegével akkor is egyetértek. Ha közpénzen tartunk el valakit, a minimum kellene legyen, hogy rendben tartja a lakókörnyezetét. Láttad a filmet arról a családról, amelyik egy panelbe költözött be, és pár héten belül elöntötte a házat a csótány, patkány, bűz, eladták a kádat, a bejárati ajtót, kitépkedték a falból a vezetékeket... és a rendőrség letojta az egészet, hiába jelentették fel őket. Amikor pár napra elmentek valamerre, a szomszédban lakó nyugdíjas nénik bementek, lefertőtlenítettek mindent, egy vödör férget-bogarat vittek ki a lakásból. Amikor a család visszatért, feljelentették a néniket, mert távollétükben bementek a lakásukba. Ennyit a rendőrségről. Ja, bocs, ez rossz példa volt, itt is cigányok voltak a büdösek és koszosak... francba! <br />
<br />
Azok a rohadt tapasztalatok, csak azokat tudnám elfelejteni, akkor én is felháborodnék egy ilyen rendeleten. Amíg azonban segélyeséket nap mint nap látom, büdösek, koszosak, beszólogatnak a feleségemnek, kötekednek velem részegen, addig én is köpök rájuk, és úgy védem meg magam, ahogy tudom. Akkor is, ha neked ez nem tetszik.<br />
<br />
Ja, táborok. Akkor tudnod kell, hogy a történelem folyamán NEM csak árják hoztak létre megsemmisítő táborokat, ebben igen sok náció jeleskedett az angoloktól az oroszokig. Mégis CSAK az árjákat emlegetted...
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13721704
Válasz erre: Büdös birka
2011-06-11T19:01:41+02:00
2011-06-11T19:01:41+02:00
Strici
http://blog.hu/user/139554
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka?fullcommentlist=1#c13721415" class="reply_nick_262845" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13721415 );">@Kartal (rezervált)</a>: Te sem fogod sosem megérteni, hogy a szomszédban lakó nem cigány származásaként büdös. Ha bárki kárt okoz a szomszéd házában, az bűncselekmény, tehát feljelentést tehetsz akár te is. Szóval jó volna látni a konkrét ügyben a feljelentés szövegét, a bizonyítási eljárást, az eljárás lezárásáról szóló határozatot vagy végzést. A törvény arról is szól, mi a teendő a járványveszély megelőzése érdekében, és aki ezt nem teszi meg, az valóban kényszeríthető rá. Ezek egyébként gyorsan lebonyolítható eljárások, és - ha valóban ezeket és nem valami mást - hajt végre az állam, akkor az emberi méltóságot sem sértik. Tudtad-e például, hogy ha nem mégy el tüdőszűrésre, a rendőrség már másnap elvihet a gondozóba? <br />
A koncentrációs táborok történetét elég jól ismerem, kösz.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13721415
Válasz erre: Büdös birka
2011-06-11T18:01:50+02:00
2011-06-11T18:01:50+02:00
Kartal (rezervált)
http://blog.hu/user/262845
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka?fullcommentlist=1#c13720167" class="reply_nick_151415" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13720167 );">@anyabanya44</a>: ne légy naiv. Ez itt nem az az ország.<br />
<br />
@Strici: kihagytad azt, hogy "büdös náci" és "büdös fasiszta", amit a BÜDÖS libsik és BÜDÖS bibsik kiabálnak mindenkire, aki nem pontosan ugyanúgy gondolkodik mint ők, a szabad gondolat hívei...<br />
<br />
Egyébként VALAMILYEN SZINTEN egyetértek a rendelettel. Egy rokonomnál jártamban láttam, amint a szomszédban lakó BÜDÖS cigányok vécé hiányában - amit a kertben lehetne ásni is, de az munka lenne - nejlon zacskóba sz.rnak, és átdobálják a rokon kertjébe. Aztán kiröhögik. Leh.gyozzák a ház falát. Részegen, beszipuzva fetrengenek a járdán a kapu előtt. A több tízmilliót érő hatalmas házat nem lehet eladni, nem ér kettő forintot sem. A szomszéd BÜDÖS cigányok miatt. Szóval az ilyen rendeletek olvastán eszembe jut, hogy igenis, jó lenne az így élő, mocskot, járványt terjesztő BÜDÖS rohadékokat megzabolázni. <br />
<br />
Amúgy sem dolgoznak, egész nap ráérnek, legalább a lakókörnyezetüket tartsák rendben azért, hogy ELTARTSUK őket. Ez lenne a minimum. Ha erre sem képesek, akkor kénytelenek leszünk saját egészségünk védelmében, járványveszélyt megelőzendő kényszeríteni őket. Ez van. <br />
<br />
Strici, legközelebb arról írj bejegyzést légyszi, hogy milyen diktatórikus, szemét dolog minden gyereket iskolába kényszeríteni, amikor ők sokkal szívesebben játszanánk tanulás helyett...<br />
<br />
Bocs, de ez szerintem demagóg írás volt.<br />
<br />
Egyébként meg: nézz már utána légyszi a koncentrációs táborok történetének!
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13720167
Válasz erre: Büdös birka
2011-06-11T14:14:23+02:00
2011-06-11T14:14:23+02:00
anyabanya44
http://blog.hu/user/151415
Jaaaa? Bocs, nem tudtam. Én azt gondoltam, hogy rendeletek, törvények egyformán vonatkoznak mindenkire.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13719707
Válasz erre: Büdös birka
2011-06-11T12:57:54+02:00
2011-06-11T12:57:54+02:00
manson karcsi
http://blog.hu/user/46467
ez a rendelet a putris cigányokra vonatkozik, nem a fehér emberre. milyen kár, hogy a büdösek nem olvassák a rendeleteket.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/11/budos_birka/full_commentlist/1#c13718329
Válasz erre: Büdös birka
2011-06-11T09:37:07+02:00
2011-06-11T09:37:07+02:00
anyabanya44
http://blog.hu/user/151415
Tehát: Ha együtt élek a 2 gyerekemmel, azok társával, gyermekeikkel 50 nm2-en mert nem tudnak maguknak lakást venni, akkor nem vagyok jogosult semmire, és még meg is alázhatnak azzal, hogy ellenőrzik a fehérneműm tisztaságát. Aha, értem. Megoldás: Jó szülő kirakja a kölkét az utcára gyerekestül férjestül,akkor jogosult. Tudod, a munkahelyemen hány olyan gyerek van, ahol több generáció él együtt, mert a fiatalok sem tudnak lakást venni?Sőt munkát sem nagyon találnak. Elég rossz ez nekik így is,de még ezért büntetni is..... Ettől függetlenül egyik gyerek se koszos, büdös.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/01/birkaiskola/full_commentlist/1#c13658766
Válasz erre: Birkaiskola
2011-06-03T19:38:09+02:00
2011-06-03T19:38:09+02:00
A Tyne folyó déli partja
http://blog.hu/user/41795
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/06/01/birkaiskola?fullcommentlist=1#c13635533" class="reply_nick_27812" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13635533 );">@Rabyn</a>: ahhoz kell gyertya is:)<br />
amúgy, nekem pl. rejtvények, vagy ilyen alap dolgok, hogy az ember felírjon magának dolgokat, mondjuk egy bevásárlócetlit. vagy üzenetet hagyjon a hűtőn a feleségének. vagy jegyzeteljen előadáson.
https://birkanep.blog.hu/2011/06/01/birkaiskola/full_commentlist/1#c13637828
Válasz erre: Birkaiskola
2011-06-01T14:48:18+02:00
2011-06-01T14:48:18+02:00
manson karcsi
http://blog.hu/user/46467
kismotoros mozgáshoz sm jogsi kell. ;)
https://birkanep.blog.hu/2011/06/01/birkaiskola/full_commentlist/1#c13635533
Válasz erre: Birkaiskola
2011-06-01T11:35:48+02:00
2011-06-01T11:35:48+02:00
Rabyn
http://blog.hu/user/27812
Lenne értelme a kompetencia alapú oktatásnak, ha ésszel csinálnák. Jelenleg az van, hogy a képességeket, készségeket fejlesztjük a tananyag megtanulása által. Csakhogy... Az esetek többségében le van szarva, hogy mi hogyan fejlődik, le van szarva a magyarázat is. Túlságosan is rámegy az egyéni fejlesztésre a jelenlegi rendszer. <br />
<br />
Az írás-olvasáshoz: Egyetlen szóval meg tudom indokolni miért kell tudni kézzel írni. Áramszünet.
https://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget/full_commentlist/1#c13577927
Válasz erre: A birka félti a seggét
2011-05-25T15:55:12+02:00
2011-05-25T15:55:12+02:00
széll
http://blog.hu/user/608839
Úgy látom, a téma már nem aktuális. Sajnálom, mert semmi sem változott. A helyzet ugyanaz, csak most olyan nagy-nagy csend veszi körül a nagy múltú szervezetet és annak tiszteletreméltó vezetőjét - de melyiket is? A csen vészjósló...
https://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget/full_commentlist/1#c13497607
Válasz erre: A birka félti a seggét
2011-05-16T18:35:43+02:00
2011-05-16T18:35:43+02:00
széll
http://blog.hu/user/608839
JA! és vonjátok le a következtetéseket! mert azok, a sorok között igen jól olvashatók... mindenki számára! szerintetek?
https://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget/full_commentlist/1#c13497572
Válasz erre: A birka félti a seggét
2011-05-16T18:33:18+02:00
2011-05-16T18:33:18+02:00
széll
http://blog.hu/user/608839
Ajánlom figyelmetekbe a Magyar Demokrata 2011. május 11-i számát. Tanulságos...
https://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget/full_commentlist/1#c13383884
Válasz erre: A birka félti a seggét
2011-05-03T12:42:36+02:00
2011-05-03T12:42:36+02:00
flea
http://blog.hu/user/32241
A magyar vöröskereszt már legalább egy évtizede benyal mindenkinek, akinek csak eszébe jut. A mindenkori kormánynak elsősorban, de igazából bárkinek, akitől pénzt remélhet.
https://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget/full_commentlist/1#c13367198
Válasz erre: A birka félti a seggét
2011-05-01T16:56:13+02:00
2011-05-01T16:56:13+02:00
eccerüvagyok
http://blog.hu/user/482372
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget?fullcommentlist=1#c13361086" class="reply_nick_262845" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13361086 );">@Kartal (rezervált)</a>: <br />
Többször újraolvastam a posztot, de én még mindig nem látom, hogy hol van benne az a rész, ami az elvárhatónál jobban védi a cigányokat. <br />
Ez a poszt nem róluk, hanem egy gyáva birkáról szólt.<br />
Strici! Összefoglalhatnád a véleményed a magyar cigányságról. Csak hogy eloszlathass néhány kételyt, pro és kontra...
https://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget/full_commentlist/1#c13361086
Válasz erre: A birka félti a seggét
2011-04-30T19:17:58+02:00
2011-04-30T19:17:58+02:00
Kartal (rezervált)
http://blog.hu/user/262845
Üdv mindenkinek!<br />
<br />
Lehet, hogy kicsit félreértettem a posztot, de azt olvasva - ráadásul tényként tálalva -, hogy a romák életveszélyben voltak, kicsit elborult az agyam. Ez ugyanis közveszélyes hazugság. Miféle életveszélyben lehettek, amikor 400 rendőr biztosította a területet, és kora délután az egész militáns bandát bevitték a rendőrök - nem létező - garázdaságért? Jó lenne utánanézni a dolgoknak.<br />
<br />
Ami meg a Vöröskeresztet illeti, nem tudjuk, hogy mi az igazság, még most sem. Bár Gyöngyöspatán pár cigányember nyilatkozott, hogy bizony sok nappal korában szervezni kezdték a Húsvéti wellness túrát a cigány nőknek és gyerekeknek (mondjuk ez a rasszizmus és szegregáció is felháborító, mert mi az, hogy Magyarországon különbséget tesznek egyesek mélyszegénységben élő cigány és mélyszegénységben nem cigány között???), tehát valószínűleg nem hirtelen jött menekítés és evakuáció történt ott (mondom, 400 rendőr volt a faluban legalább). <br />
<br />
Tehát kedves Strici mindent összevetve ilyen sommás ítéletet nem kellett volna hoznod ilyen kevés információ - ráadásul nagy részük hazugság - alapján.<br />
<br />
Amúgy továbbra is kedvelem az írásaid, és olvasom a blogod :)
https://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget/full_commentlist/1#c13352687
Válasz erre: A birka félti a seggét
2011-04-29T16:47:08+02:00
2011-04-29T16:47:08+02:00
lepkemoj
http://blog.hu/user/602754
Zanzibári Lánynak:<br />
hunhir.info/?pid=hirek&id=40291 - olvasói levél S.E.-nek (2011. 04. 23.) HUNHIR.INFO
https://birkanep.blog.hu/2011/04/21/az_elmeno_birka/full_commentlist/1#c13311884
Válasz erre: Az elmenő birka
2011-04-25T17:20:10+02:00
2011-04-25T17:20:10+02:00
A Tyne folyó déli partja
http://blog.hu/user/41795
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/04/21/az_elmeno_birka?fullcommentlist=1#c13308812" class="reply_nick_27812" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13308812 );">@Rabyn</a>: ja, és a magyar helyzetnek köze nem volt ahhoz, hogy kijöttem. a magánéletemnek jobban.
https://birkanep.blog.hu/2011/04/21/az_elmeno_birka/full_commentlist/1#c13310812
Válasz erre: Az elmenő birka
2011-04-25T13:56:35+02:00
2011-04-25T13:56:35+02:00
A Tyne folyó déli partja
http://blog.hu/user/41795
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/04/21/az_elmeno_birka?fullcommentlist=1#c13308812" class="reply_nick_27812" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13308812 );">@Rabyn</a>: terv, az egy dolog, én eleve a kijövést se terveztem, csak így alakult. a te korodban meg pláne eszembe se jutott, hogy én valaha is külföldön fogok élni. erre tessék...<br />
és mikor kijöttem, azt hittem, egy évre jövök. hat éve vagyok itt....és úgy tavaly óta van nagyon honvágyam.<br />
<br />
amúgy a hülyeség inkább az, amikor jól keresők akarnak kijönni bármit csinálni. mint ismerős ismerőse, aki valami 300ezret keres havonta, de azért ki akarna jönni akár mosogatni is...annak mi értelme van?
https://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget/full_commentlist/1#c13310720
Válasz erre: A birka félti a seggét
2011-04-25T13:40:46+02:00
2011-04-25T13:40:46+02:00
Strici
http://blog.hu/user/139554
Úgy hirtelenjében ol. ez:<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.freeweb.hu/bktvweb/BKTV/Fontos/fon201005171125.php">www.freeweb.hu/bktvweb/BKTV/Fontos/fon201005171125.php</a><br />
Formálisan persze ő ott vendég...
https://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget/full_commentlist/1#c13309553
Válasz erre: A birka félti a seggét
2011-04-25T10:18:42+02:00
2011-04-25T10:18:42+02:00
zanzibári lány
http://blog.hu/user/402238
Bloggazda! <br />
<br />
Küldenél néhány linket Selymes korábbi tetteivel kapcsolatban? <br />
<br />
Köszönöm
https://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget/full_commentlist/1#c13309390
Válasz erre: A birka félti a seggét
2011-04-25T09:47:53+02:00
2011-04-25T09:47:53+02:00
klj_54
http://blog.hu/user/282996
Számomra aggasztó a hatalom ráülése egy segélyszervezetre!<br />
Emiatt aztán amíg ez a kurmány regnál, minden támogatást elvonok részemről a vöröskereszttől!<br />
Nem szeretném, ha a pénz úgy járna, mint a vörösiszap károsultjainak gyüjtött, mely ki tudja hol bolyong azok helyett akik számára adtuk...<br />
Még nem vagyunk diktatúra, de nagyon jó úton haladunk affelé, persze a nép segédletével, mert a nép tűr!
https://birkanep.blog.hu/2011/04/21/az_elmeno_birka/full_commentlist/1#c13308812
Válasz erre: Az elmenő birka
2011-04-25T01:25:34+02:00
2011-04-25T01:25:34+02:00
Rabyn
http://blog.hu/user/27812
Én azt tapasztalom, hogy a többség visszajön. Kint sem könnyű, sőt, ott még otthon sem vagy igazán. Nagyon sok barátom ment ki és jött vissza, egy maradt kint végleges szándékkal, de orvoshoz és ruhát venni ő is hazajön most két hétre, mert kint drágább. <br />
Nem tartom lúzernek, aki kimegy. Azt tartom lúzernek, aki rabszolgamunkáért megy ki, az itthon is van, arányban ugyanannyi fizetésért, mint kint. Mert kint, bár magasabb a fizetés, de az élet is drágább. <br />
<br />
Nem szeretnék kimenni élni. Világot látni szeretnék, de kint élni nem. Szeretek itthon, akkor is ha szar a helyzet, akkor is ha nehéz. De ez az én otthonom, az én hazám, és mivel az állambátyó állta a taníttatásom, tartozom annyival, hogy dolgozom itthon. <br />
A másik meg, hogy nem éppen nemzetközi szakmám van (tanító). <br />
Megértem azt, aki kimegy, de én azt tartanám fernek, hogy kimegy, tanul és itthon hasznosítja a tapasztalait, ezzel segítve saját magát és az országot. Nem egy barátomnak ez a terve.
https://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget/full_commentlist/1#c13308626
Válasz erre: A birka félti a seggét
2011-04-25T00:02:49+02:00
2011-04-25T00:02:49+02:00
Fidel figyel
http://blog.hu/user/326615
"kedves Strici" nem vagy kicsit könnyelmű a megnyilatkozásban és ítélkezésben? ismersz minden tényt? személyes bizonyosságod van az információkat illetően, melyre a véleményed alapozod?
https://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget/full_commentlist/1#c13308466
Válasz erre: A birka félti a seggét
2011-04-24T23:16:44+02:00
2011-04-24T23:16:44+02:00
makkoska
http://blog.hu/user/518449
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget?fullcommentlist=1#c13298206" class="reply_nick_262845" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13298206 );">@Kartal (rezervált)</a>: Teljesen igazad van!
https://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget/full_commentlist/1#c13308461
Válasz erre: A birka félti a seggét
2011-04-24T23:15:56+02:00
2011-04-24T23:15:56+02:00
eccerüvagyok
http://blog.hu/user/482372
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget?fullcommentlist=1#c13308370" class="reply_nick_388529" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13308370 );">@Pista bá'</a>: <br />
Én azt hiszem nyitott ajtókar döngetsz.<br />
De a kérdésedre a választ bizonyára megkapod az illetékestől.
https://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget/full_commentlist/1#c13308370
Válasz erre: A birka félti a seggét
2011-04-24T22:56:12+02:00
2011-04-24T22:56:12+02:00
Pista bá'
http://blog.hu/user/388529
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget?fullcommentlist=1#c13308315" class="reply_nick_482372" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13308315 );">@eccerüvagyok</a>: Az én véleményemmel viszont már remélhetőleg van "ütközési" pontja...<br />
Mert én nem állítok kevesebbet, mint azt, hogy az első, legkomolyabb "behajolás" felett Strici szemérmesen elsiklott, a második "behajolást" viszont túlságosan zokon vette.<br />
<br />
Mondjuk ettől még a behajolás az behajolás marad, de az első volt az, ami a másodikat magával hozta. Ha a Vöröskereszt nem hajol be az LMP-nek, akkor megúszhatta volna az anális inzultust a kormány részéről is.
https://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget/full_commentlist/1#c13308315
Válasz erre: A birka félti a seggét
2011-04-24T22:46:39+02:00
2011-04-24T22:46:39+02:00
eccerüvagyok
http://blog.hu/user/482372
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget?fullcommentlist=1#c13308226" class="reply_nick_388529" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13308226 );">@Pista bá'</a>: <br />
Kartal (szerintem) picit félreértette Stricit. Kettejük véleményének nincs sok "ütközési" pontja...<br />
De a bloggazda majd kijavít, ha tévedek.
https://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget/full_commentlist/1#c13308226
Válasz erre: A birka félti a seggét
2011-04-24T22:31:31+02:00
2011-04-24T22:31:31+02:00
Pista bá'
http://blog.hu/user/388529
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget?fullcommentlist=1#c13306198" class="reply_nick_482372" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13306198 );">@eccerüvagyok</a>: Én Kartalnak adok igazat és NEM azért, mert szívesen látom, ha "paramilitáris" egyesületek grasszálnak bárhol is.<br />
<br />
Azonban - és ezen érdemes lenne Stricinek, a bloggazdának is elgondolkodni - a Vöröskereszt nem akkor köteleződött el első ízben a politikának, nem akkor történt meg az első politikai értéknyilvánítás, amikor Selymes készségesen széthúzta a farpofáit és behajolt a kormánynak.<br />
<br />
Nem, itt első ízben akkor köteleződött el Selymes POLITIKAILAG, mégpedig egyértelműen az LMP irányába, és hozott politikai értékítéleten alapuló döntést, amikor az LMP-t anyagilag legkiemeltebben támogató és köztudottan politikával is aktívan foglalkozó amerikai-zsidó üzletember, Field kérésének eleget téve megszervezte a "hívjuk aminek akarjuk" nyaralást, mentőakciót. <br />
<br />
Mert valljuk be, nem állt fenn olyan helyzet, ami mentőakciót igényelt volna (családtagokkal (gyerekek feleség) együtt 20-30 katonamániás akart gyakorlatozni magánterületen, egy kisujjal sem nyúltak senkihez), ugyanakkor az viszont nyilvánvaló volt, hogy a mentőakciónak komoly politikai visszhangja lesz. <br />
<br />
Ami rosszabbá teszi a dolgot, a Vöröskereszt (és a szervezet képviseletében Selymes) először az LMP-nek hajolt be, aztán segget csinálva a szájából is, másodszorra is behajolt, ezúttal a kormánynak.<br />
<br />
Így talán még rosszabb az optikája a dolognak.
https://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget/full_commentlist/1#c13306975
Válasz erre: A birka félti a seggét
2011-04-24T19:54:56+02:00
2011-04-24T19:54:56+02:00
Peter_Cs
http://blog.hu/user/51497
A népjóléti szervezeteknek a népet kell szolgálniuk és függetlennek kel lenniük a mindenkori politikai kurzustól! A politikusoknak meg nem kellene a népet egymásnak ugrasztaniuk!
https://birkanep.blog.hu/2011/04/21/az_elmeno_birka/full_commentlist/1#c13306251
Válasz erre: Az elmenő birka
2011-04-24T17:54:21+02:00
2011-04-24T17:54:21+02:00
eccerüvagyok
http://blog.hu/user/482372
Hm... Érdekes ez.<br />
Egyébként úgy veszem észre, az a legújabb közvélekedés, hogy a lúzerek mennek külföldre. Azok, akik idehaza sem tudnak boldogulni, érvényesülni. Megfutamodnak a feladatok, nehézségek elől és "elmenekülnek" az országból. Ezzel alapból pancseroknak beállítva azokat, akik az érvényesülés reményében (vagy akár szükségszerűségből) lelépnek, lelépnének.
https://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget/full_commentlist/1#c13306198
Válasz erre: A birka félti a seggét
2011-04-24T17:40:37+02:00
2011-04-24T17:40:37+02:00
eccerüvagyok
http://blog.hu/user/482372
<a href="http://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget?fullcommentlist=1#c13298206" class="reply_nick_262845" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13298206 );">@Kartal (rezervált)</a>: <br />
Szerintem félreértetted Stricit!<br />
Ez a poszt nem a cigányok védelmében íródott, hisz igen nehéz is lenne védeni őket. Hanem arról szólt, hogy a Vöröskereszt főigazgatója, erős (valószínűleg) belügyminiszteri nyomásra nem azt mondta, hogy menekítik a cigányokat, hanem azt, hogy utaztatják őket ilyen-olyan ünnepségre, elvéve ezzel az aktuális belpolitikai élét a dolognak.<br />
Viszont emlékeztetnék mindenkit egy minapi gyöngyszemre az egyik Indexes cikkben: Gyöngyöspatán a cigánysoron Pintér felemelt ujjal azzal intette csendre a körülötte lévő romákat: -Itt én vagyok az egyetlen, aki kiabálhat!<br />
Nemhiába, na, sok ebben az országban a féreg és a bűnöző. (a politikusok az előbbi két halmazban vannak...)
https://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget/full_commentlist/1#c13301874
Válasz erre: A birka félti a seggét
2011-04-23T21:19:26+02:00
2011-04-23T21:19:26+02:00
manson karcsi
http://blog.hu/user/46467
szegény cigányok. nagyon tudom sajnálni őket.<br />
de legjobban a szarkavaró politikusokat sajnálom, hogy egymásnak ugrasztják a fehéreket meg a cigányokat. sajnálom, hogy nem a holdon kavarják a szart, a vákuumban.
https://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget/full_commentlist/1#c13299242
Válasz erre: A birka félti a seggét
2011-04-23T13:30:55+02:00
2011-04-23T13:30:55+02:00
Büszke_troll
http://blog.hu/user/554988
Szörnyű ami ott történik a romákkal. <br />
Csak ahhoz tudom hasonlítani, mikor szegény Patai Józsikát megkardozták a buszon. Az volt még ilyen felháborító fasiszta támadás.
https://birkanep.blog.hu/2011/04/23/a_birka_felti_a_segget/full_commentlist/1#c13298206
Válasz erre: A birka félti a seggét
2011-04-23T10:23:36+02:00
2011-04-23T10:23:36+02:00
Kartal (rezervált)
http://blog.hu/user/262845
Figyelj, én kedveltem a blogodat, de most azért elvetetted a sulykot. <br />
<br />
"Magyarországon menekíteni kellett a cigányokat egy fasiszta katonai szervezet fenyegető hadgyakorlata elől." - ja, néhány katona-mániás ürge három napig ugrabugrálni akart egy 1000 m2-es telken, ami ráadásul saját tulajdonban volt. <br />
<br />
Miféle fasiszta? Szeretném, ha ezt nagyon gyorsan bizonyítanád! <br />
<br />
"ha kitart amellett, hogy Gyöngyöspatán nemcsak megélhetési, hanem – potenciálisan – életveszélyben is voltak a cigányok" - jártál te már Gyöngyöspatán? Tudod kik vannak ott napi életveszélyben??? Azok a nyugdíjasok, akiket napi szinten leköpködnek, kővel dobálnak, kirabolnak, megráncigálnak garázda elemek. Azok az emberek, akik végigdolgozták az életüket, becsülettel és rendesen éltek, és öreg korukra nem mernek elmenni templomba, mert mire hazaérnek, szétrabolják a házukat, őket magukat pedig út közben esetleg pár 13 éves garázda halálra dobálja kövekkel. Csak úgy. Buliból. És ezek a garázda elemek minden esetben gyerekkorú cigányok. <br />
<br />
Figyelj, arról miért nem írsz, hogy a becsületben megöregedett magyarok napi szinten vannak életveszélyben azon a környéken? Arról miért nem írsz, hogy Lakon 13 éves cigánygyerekek vertek halálra egy nénit brahiból? Az nem érte el az ingerküszöböt? Arról miért nem írsz, hogy vannak olyan környékek, ahová mentő és tűzoltó csak nagy rendőri erőkkel mer kimenni, mert a legénységet megverik, a felszerelésüket ellopják. Arról miért nem írsz, hogy ezek minden esetben cigányok?<br />
<br />
Mi lenne, ha mind a két félnek helyet és szót adnál?