HTML

Birka nép

A birka nép istenére esküszünk, esküszünk, hogy mindig birka nép leszünk! Küldjetek történeteket a birkanep@lajt.hu-ra!

Friss topikok

  • Foldes Gazda: @uni1002: Így igaz . Velem megtörtént ,hogy a munkaadóm ukázára orosz katonai járművel kellet utaz... (2014.04.24. 17:52) Hagymaszárat a birkának!
  • elkeseredett.polgar: Szerencse, hogy legalább blogok szintjén ismerjük egymást, így egyszerűbb volt ennek a kis "oktatá... (2013.05.08. 22:10) A birka házhoz száll
  • zellerlevél: Több, mint három év eltelt a poszt megjelenésétől, és semmi sem történt? (2013.03.24. 20:36) A koponyahiányos birka és az Optimális Családtervezési Modell
  • Gáb-orom: Jól esett volna egy kis forrás. Azt hiszem innen vannak, nem? puafesztival.hu/ (2012.08.31. 22:21) A birka párzik
  • Reactor: Ne is. Még a végén érvelned kellene. (2012.07.07. 16:20) Büdös birka

Linkblog

A Sziget nélküli birka

2010.08.22. 00:00 Strici

Hey Jude – a kötelező szőlőszüret nagy slágere, s talán a Beatles legszebb lassú nótája, amelynek hét perce alatt kellően jót lehet smárolni.  Az akkori titkos szerelmem, az osztálytársnőm is erre csókolózott az osztály legjobb pasijával. Honnan is tudhattam volna, hogy a fellángolás csak másnap reggelig tart – meg azt is honnan sejthettem volna, hogy érettségi után az osztálytársnőm egy vadiúj hófehér Mercedeshez fog férjhez menni? Vagyis a Mercedes valóban új volt, ám a férj nem annyira. Meg az a másik kettő sem, akit szintén eltemetett, s közben egyre gazdagabbá vált, olyannyira, hogy már ő tart ki egy nála húsz évvel fiatalabb szépfiút. A nagyon sokadik érettségi találkozónkon mindenesetre ugyanazzal az osztálytársammal is csókolózott, mint azon az estén, és olyan részeg volt, hogy nyugodtan én is beállhattam volna a sorba.  

Hey Jude – aznap este nem voltam képes végighallgatni, bevonultam a csoportunk hálótermébe, és zokogtam, és meg akartam halni, pedig állítólag 16 évesen a legboldogabb az ember. Azt hiszem, néhai édesapámnak volt igaza, aki szerint mindenkit meg kell baszatni ebben az életkorban, különben nagy bajok lesznek.

Hey Jude –  az ofőm észrevette, hogy a hálóteremben ég a villany, és megkérdezte, hogy miért nem bulizok a többiekkel. Lehajtottam a fejem. – De öreg vagy… – mondta kicsit mosolyogva, ne bánkódj, menj a többiek közé!

Hey Jude – nem mentem. És még nagyon-nagyon sokáig nem mentem semmilyen buliba sem. Nem is nagyon hívtak, hiszen mit kezdtek volna velem, aki csak az elektromosságról tud beszélni, nem az élet és halál nagy kérdéseiről.

Hey Jude – ez a történet jutott eszembe még az idei Sziget alatt, amikor egy huszonéves lány kérdezte meg tőlem a házunk előtt, hogy hogyan lehet a lakótelepről a HÉV-megállóhoz jutni.

– Én is arra megyek, gyere velem! Ráadásul a mi lakótelepünk a világ legjobb lakótelepe, mert ingyér hallgathatjuk meg a Sziget összes koncertjét, ráadásul egyszerre.

 – Engem idegesít a Sziget. Fáj a fejem tőle. Én nem szeretem ezt a zenét, nem szeretem, elég már belőle. Elég a Szigetből!

Már a számon volt, hogy azt mondjam neki: „De öreg vagy…”, amikor ránéztem az arcára, a fájdalomra, hogy nem kell ő senkinek. Mert nem szép. Vagy ami sokkal rettenetesebb: nem sugározza magából, hogy ő is nő. Pedig ha kimenne a Szigetre, megszépülne. A Szigeten ugyanis mindenki szebb egy kicsit. A közös játékok, a rengeteg program és a szabadság képzete – tudjuk ezt Woodstock óta – megszépíti az embert. „Közelről mindenki szép és mindenki bolond” – hangzik el ez a nagyon keservesen biztató mondat Szász Péter „Szépek és bolondok” című filmjében. És valóban, a Szigeten mindenki kicsit közelebb kerül. Ez az oka annak, hogy nem lehet igazán utálni a Szigetet. S talán ez a lány is lehetett volna valakinek a Sziget szépe.

De már jó hete vége a fesztiválnak. Ismét csönd van. A lánynak sem fáj már a feje.

Hey Jude – megint elsunnyogott egy szerelem.

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://birkanep.blog.hu/api/trackback/id/tr992238104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.08.22. 00:24:36

egy új woodstock lenne az igazi a sok mosdatlan, hosszú hajú hippinek. :)

MPL firstlady 2010.08.22. 00:32:08

Hey Jude - amelynek hét perce alatt kellően jót lehet smárolni.

:))

vedd még ide a Michelle-t is ha már Beatles

Kartal (rezervált) 2010.08.22. 09:11:49

Engem sem hívtak, mert csak az élet és halál nagy kérdéseiről tudtam beszélni és nem a baszásról... Bocsánat a vulgaritásért, de ez így volt.

A Tyne folyó déli partja 2010.08.22. 13:25:52

@Kartal (jogsértő fekete mellényben): na, most akkor az is baj, ha csak az élet és halál nagy kérdéseiről tud valaki beszélni, meg az is, ha arról nem, csak az elektormosságról? ejnye. szerintem társaságot kellett volna cserélnetek:P

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.08.22. 18:02:51

@Animacs: Én meg azt nem értem, hogy a ... tudodmiről miért kell beszélni? Biztos sok mindent el lehet róla mondani, de csinálni sokkal élvezetesebb, nem?

A Tyne folyó déli partja 2010.08.22. 20:37:36

@miriamele: hát ja:) főleg, hogy társaságban miért kell...de gondolom azért,hogy a fiúk eldicsekedjenek a hódításaikkal...
erről pont egy szigetes eset jut eszembe, nem nagyon ismertem a mellettem ülőket, ismerős ismerősének ismerősei voltak, az átlagéletkor megvolt vagy 15-16. na,hogy azok mit levágtak,hogy melyik pultoslánnyal mit csinálnának, meg kinek ki volt meg...
tök jót szórakoztam rajtuk, simán látszódott, hogy vakítanak, most engedték el őket először egyedül egy hétre bulizni:) mindjárt mindenki tök vagány lett.

Szakaly Gyorgy · http://szakalygy.uw.hu/index.html 2010.08.24. 13:06:57

@Animacs: Én ebben nem lennék olyan biztos. Ki tudja, mik történtek az oviban a délutáni pihenő és a takaró alatt!
süti beállítások módosítása