HTML

Birka nép

A birka nép istenére esküszünk, esküszünk, hogy mindig birka nép leszünk! Küldjetek történeteket a birkanep@lajt.hu-ra!

Friss topikok

  • Foldes Gazda: @uni1002: Így igaz . Velem megtörtént ,hogy a munkaadóm ukázára orosz katonai járművel kellet utaz... (2014.04.24. 17:52) Hagymaszárat a birkának!
  • elkeseredett.polgar: Szerencse, hogy legalább blogok szintjén ismerjük egymást, így egyszerűbb volt ennek a kis "oktatá... (2013.05.08. 22:10) A birka házhoz száll
  • zellerlevél: Több, mint három év eltelt a poszt megjelenésétől, és semmi sem történt? (2013.03.24. 20:36) A koponyahiányos birka és az Optimális Családtervezési Modell
  • Gáb-orom: Jól esett volna egy kis forrás. Azt hiszem innen vannak, nem? puafesztival.hu/ (2012.08.31. 22:21) A birka párzik
  • Reactor: Ne is. Még a végén érvelned kellene. (2012.07.07. 16:20) Büdös birka

Linkblog

A tapintatos birka

2009.09.19. 09:28 Strici

Az előző poszt (Birkagyerekek egymás közt) olyan sok kérdést vetett föl, hogy lesz még folytatása. Most azonban – a hétvégére és arra tekintettel, hogy gépfelújítás indul, tehát ki tudja, mikor fejeződik be a telepítés – ismét egy retró következik, 2001-ből.  Noha azóta szakosított blogok tucatjai foglalkoznak a lerázás, szakítás, sunyiskodás témájával, bizonyítva, hogy „örök emberi” dolgokról van szó, az alábbi összeállítás talán nem veszített az időszerűségéből.

Következzék hát 66 tanács csajoknak:

Hogyan közöljük finoman a neten megismert pasinkkal, hogy eszünk ágában sincs találkozni vele?

1. Fáj a fejem.

2. Nagyon fáj a fejem.

3. Borzasztóan fáj a fejem.

4. Érzem, hogy fájni fog a fejem.

5. Nem fáj a fejem, de ez valami rosszat jelent.

6. A barátnőm hívott, hogy fáj a feje.

7. Ideges vagyok.

8. Telefont várok.

9. Nem tudtam elmenni a fodrászhoz.

10. Elmentem a fodrászhoz, de túl hosszú volt a sor.

11. Elfelejtettem, hogy mára beszéltem meg az állatorvossal, hogy veszettség ellen oltatom a kutyám.

12. Távirat érkezett a táborból, hogy a gyermekemnek fáj a feje, és hazajön.

13. Ilyen hőségben nem tudok mozogni.

14. Ilyen hirtelen időjárás változáskor nem tudok mozogni.

15. Dolgoznom kell.

16. Pihennem kell.

17. Menstruáció előtt vagyok, ilyenkor feszült vagyok, nem szívesen megyek emberek közé.

18. Menstruálok, ilyenkor feszült vagyok, nem szívesen megyek emberek közé.

19. Most menstruáltam, kell néhány hét, amíg rendbe jövök, addig feszült vagyok, nem szívesen megyek emberek közé.

20. Valami miatt nem jött meg a menstruációm, sürgősen nőgyógyászhoz kell mennem.

21. Nőgyógyásznál voltam, az egy állat, ki kell hevernem.

22. Nőgyógyásznál voltam, az egy isten, nem tudnék veled foglalkozni, mert csak őrája gondolnék.

23. A torontói nagybácsikám öccsének az unokanővére hívott föl, hogy csak ma van a városban, fel akar jönni hozzám, mégse mondhatom neki, hogy nem.

24. Elfelejtettem, hogy mára van jegyem a színházba. Szívesen magammal vinnélek, de csak egy jegy van. Hónapok óta meg akarom nézni a darabot. Vagy mégse nézzem meg, várjak újabb hónapokat?

25. Egy teve áll a ház kapuja előtt, nem tudok kimenni.

26. Egy teve áll a ház kapuja előtt, nem tudok bemenni, hogy átöltözzek, és nem akarom, hogy ilyennek láss.

27. Elromlott a mosógépem, a földre nyomta ki az összes vizet, most itt állok a latyakban, várom a szerelőt.

28. Reggel 10-re ígérte a szerelő, hogy jön, de még nem jött.

29. Megjött a szerelő, megnézte a gépet, kiderült, hogy nincs nála alkatrész, majd visszajön.

30. Felhívott a szerelő, mondta, nincs ilyen alkatrésze, de vesz, és visszajön.

31. Itt volt a szerelő ismét, vett alkatrészt, de kiderült, nem az volt a hibás, majd jön.

32. Elszakadt a szoknyám, így nem mehetek ki az utcára.

33. Igen, az is jó volna, ha Te jönnél ide, csak az a bibi, hogy a kutya harap, tegnap a szájkosarat is szétharapta, amikor férfi lépett be az ajtón.

34. Biztosan nem is tetszenék Neked.

35. Azt hittem, hogy már elmúlt, de ismét fáj a fejem. Front jön.

36. Csak leugrottam vásárolni egy kiflit, de megtetszett egy ruha, nem volt nálam annyi pénz, vissza kell mennem, mert félretetettem, de csak ma vigyáznak rá.

37. Hogy megy az idő...  Azt hittem, még van egy órám. Most már biztosan nem készülök el.

38. Az orrom előtt ment el a busz.

39. Kimaradt egy járata a busznak, ne várj rám, ennyi időre nem érdemes.

40. Reggel két órát álltam a megállóban, mire kiderült, hogy ma útfelbontás miatt nem jár a busz. Még egyszer nem tudok a városba gyalogolni.

41. Képzeld, megfürödtem egy új habfürdőben, kipattogzott a bőröm, olyan vagyok, mint egy ribizlibokor, nem akarom, hogy kiábrándulj belőlem.

42. Nincs egy árva vasam se, nem akarom, hogy Te hívj meg, még azt hinnéd, utazok Rád.

43. Befestettem a hajam, most rózsaszín. Nem akarom, hogy így láss.

44. Nem tudtam átfesteni a hajam, ezért levágtam, meg kell várnod, ameddig kinő, nem akarom, hogy így láss.

45. Már éppen kiléptem az ajtón, amikor csörgött a telefon, visszarohantam, de mire felvettem, már letette. Lehet, hogy fontos volt, meg kell várnom, ameddig újra hív.

46. Valamivel elrontottam a gyomrom, egyfolytában csuklok, a szünetekben meg böfögök.

47. Tudod, én megfogadtam, hogy soha többé nem ugrok azonnal egy férfi karjaiba. De a Te hangod oly elbűvölő, hogy félek, nem tudnám megállni. Kérlek, adj egy kis időt nekem!

48. Úgy érzem, én már egyetlen férfiban se tudnék bízni.

49. Mostanában valahogy elegem van mindenből. Ugyan, mit kezdenél egy depis libával?

50. Te olyan okos vagy. Úgy érzem, túl jó lennél nekem.

51. Te túl jó vagy, jobbat érdemelnél, mint én vagyok.

52. Ahogy kiléptem az ajtón, mintha gyomorszájon vágtak volna, rohannom kellett vissza a vécére.

53. Ráadásul megint fáj a fejem.

54. Egy kicsit elpilledtem, és olyan furcsát álmodtam. Én nem vagyok babonás, de inkább halasszuk máskorra.

55. Egy kicsit elpilledtem, és nem álmodtam semmit. Én nem vagyok babonás, de ugye szerinted is halasszuk máskorra?

56. A barátnőm szerint nekem most magányra volna szükségem.

57. Az igazság az, hogy még nem teljesen tettem túl magam az előző kudarcon. Neked se lehet egy élmény egy testi-lelki roncsra pazarolni az energiáidat.

58. Már régen túltettem magam az előző kudarcon, teli vagyok életerővel, energiával. Biztosan terhedre lenne ekkora strapa.

59. Valami rosszul van beállítva a pészmékeremen. Te be tudod állítani? A professzor szerint, ha tartózkodom a nemi élettől, még lehet 4-5 jó évem.


60. Ugye, Téged nem zavar, ha evés közben turkálom az orrom?

61. Nem szeretem a dezodorokat, így aztán előfordul, hogy a buszon nem maradnak meg mellettem az emberek.

62. Reggel ugyan borotválkoztam, de képzeld, már megint borostás az arcom.

63. Csókolózás közben úgy izgulok, hogy mindig valami epeízű sav jön föl a gyomromból, pedig semmi fűszereset nem eszek.

64. Hirtelen megszorultam. Tudsz kölcsön adni egy tízezrest?

65. Igen, tegnap engedtek ki a börtönből, de megfogadtam, hogy jó útra térek, nem lopom meg a sarkon felszedett pasikat numera közben, de addig is laknom kell valahol.

66. Nem, nem engem láttál kukázni. Az a barátnőm volt. Én szabadnapos voltam.

Plusz egy: Én tudom, hogy Te nem is akarsz találkozni velem, csak nem mered kimondani. De én nem haragszom Rád, végiggondoltam a Te érdekeidet is, hidd el, mindkettőnknek jobb így.

 

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://birkanep.blog.hu/api/trackback/id/tr751392169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.09.19. 11:02:21

Lekoptató szöveg, csak hölgyeknek:

- Bocsi, de munkahelyen nem ismerkedem.
- Bocsi, de iskolában nem ismerkedem.
- Bocsi, de utcán nem ismerkedem.
- Bocsi, de szórakozóhelyen nem ismerkedem.
- Bocsi, de neten nem ismerkedem.
- Bocsi, de sportolás közben nem ismerkedem.
- Bocsi, _veled_ sehol az univerzumban nem ismerkedem, de figyi, az a kigyúrt, jóképű barátod ott melletted, az jár valakivel...?

Lekoptató szöveg férfiaknak, és a fordítása:
- Ne haragudj, de van barátnőm. (=Ronda vagy.)
- Kedvellek, de nem akarnám a viszonyunkat szexszel bemocskolni. (=Ronda vagy.)
- Szüzességi fogadalmat tettem. (=Ronda vagy.)
- Még nem érzem úgy, hogy érett lennék egy komoly kapcsolatra. (=Ronda vagy.)
- Szeretlek, de úgy, mint a húgomat. (=Kibaszott ronda vagy!!!)

OFF:
velvet.hu/sztori/2009/09/19/adotanacsokat_adtak_gyerekbordely_uzemeltetesehez_egy_segelyszervezetnel/

psmith 2009.09.19. 11:19:31

Veled?! Csak ha kihal rajtad kívül az összes férfi a Földön.
És a nagytestű kutyák is.

igaziatommaki 2009.09.19. 12:41:19

Jók..:-)) a kifogásokkal csak az a baj, h nem tudja az ember elsőre, h kifogások, vagy tényleg igaz a mögötte lévő állítás. Pl. a nem érek rá a héten-éppen igaz is lehet..

respecta /01 2009.09.19. 14:59:52

Ami nem veszett ki az "a lerázás, szakítás, sunyiskodás".
De nemár srici! ("...az alábbi összeállítás talán nem veszített az időszerűségéből.")
És az életkor előrehaladtával magunkra szedett bölcsesség és tapasztalat?
Persze jót szórakoztam rajta és tudom, hogy egyetlen fél mondat kivételével, ha férfinek mondanám és nem vágna vissza azonnal, hogy "hülye picsa", máris tudnám, hogy nem ő az Ő. Csakis az, aki visszaszólna!

2009.09.19. 22:30:34

Családi öngyilkosság a válság miatt:
barikad.hu/node/36624

respecta /01 2009.09.20. 09:47:03

@tff: Tudod mi jutott eszembe?
Az az anya, aki a szörnyű kínokat megélt (a nap minden percében) kislányának fürdővizébe a hajszárítót...emlékszel arra?
Ez is szörnyű és kívülállóként csak tapintatos birkaságom képes felerősödni jelenleg bennem.

igaziatommaki 2009.09.20. 10:40:08

@tff: megyek prostinak, nekem elég lenne havi 120 is...:-(((

psmith 2009.09.20. 11:30:12

@igaziatommaki: aztán meg 200 kellene, majd 300.

Ráadásul hülye aki azt hiszi, hogy az könnyű munka. Szerintem nem csak lelkileg, testileg is megerőltető.

2009.09.20. 12:39:07

@igaziatommaki:
Én meg a falnak megyek, ha ilyen butaságokat forgatsz a fejedben. :(

Bár tényleg, az a milf, aki egyedül neveli két gyerekét, és egy éve nem kap semmilyen munkát, mi mást tudna tenni, hogy enni adjon nekik? Erre mondta volt egy élő klasszikusunk, hogy a nőknek legalább pinájuk van. :((

psmith: szerintem senki nem azért megy prostinak, mert azt hiszi, hogy az könnyű munka.

2009.09.20. 12:41:04

@psmith:
Prostinak szerintem is sok jövedelem kell, pecót bérelni, hirdetés, szoli, kozmetika, konditerem, orvos... Plusz az óriási veszély, hogy esetleg kinyírják.

igaziatommaki 2009.09.20. 12:50:41

@tff: és az akinek nincs gyereke, de tök egyedülálló és havi 17ből él?

igaziatommaki 2009.09.20. 12:51:49

@tff: szoli nem kell, ha szerencsés a bőre kozmetika sem, vannak ingyen hirdető oldalak (startapro.hu), konditerem se muszáj...vannak elhízottak is, rájuk is van igény...

respecta /01 2009.09.20. 14:30:10

@igaziatommaki: Meddig váratnak még az eredménnyel? Döbbenetes!
@tff:
Érdekes...1x kaptam egy megkeresést. Még büszke is lehettem volna nem 20 évesen, no meg a feltételek sem voltak hétköznapiak.
Egyáltalán nem voltam egy napig biztos magamban. A két srácom volt a hivatkozási alap, ahogyan a nemleges döntésemnek is.
Ezt a nőt olvasva, ugyanígy magyaráztam volna a bizonyítványom azt hiszem. És komolyan el is hiszi, hogy ha akarna kiszállhatna bármikor...

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.09.20. 16:00:43

OFF: Hát jól elvagytok itt, én meg szenvedek az új gépemmel, mert hibás az új vinyóm, hétfőn viszem is vissza... és úgy tűnik, a memóriám se 1066 MHz-es, csak 800. Egyébként komplett levelezéseim vannak úrihölgyekkel, nem ám tejföl az életük, bár napi 80-100 ezret is keresnek.

igaziatommaki 2009.09.20. 16:49:08

@Strici: Nekem mesélned kéne róluk, lécci sykpe-on legközelebb....

igaziatommaki 2009.09.20. 16:54:13

Most találtam: orbode.blog.hu

psmith 2009.09.20. 20:53:58

@tff: nem erre gondoltam, hanem hogy először elég lenne a havi 120, aztán már csak 200, majd 300.

bezzegszilvia · http://allas-munka.blog.hu/ 2009.09.22. 15:56:09

@igaziatommaki:
Igaz, hogy elsőre nem mindig esik le :)
Ha több jel mutat ez irányba, akkor már összeáll a kép.

a.anami 2009.09.27. 15:29:00

Hát, ez kurrrrva jó volt.
De most mennem kell, mert megfájdult a fejem attól, hogy kint egy teve áll, a szerelő meg az alkatrésszel nem tud bejönni, én meg az elszakadt szoknyámban állok itt, és kilátszik a betétem, mert ugye mensizek, közben vakargatom a kipattogzott bőrömet, és néha diszkréten letörlöm a kibuggyanó savas nyálat az államról, és ugye magányosan tiszta babonás gondolatok lesznek úrrá rajtam, hogy majd a seggemen fog kinőni a haj, és akkor nem fogsz a te intellektusoddal szeretni.....................
.........................................
de a tízezrest nyugodtan add fel a postán.
:)
süti beállítások módosítása